שלום  אורח |  התחבר

עגלת הקניות שלי   (0) פריטים - 0.00 ₪


כרטיסי ביקור לעסק כללי אצבע

4 כללי אצבע לשימוש בכרטיסי ביקור

למרות הקדמה הטכנולוגית והתפתחות העולם הדיגיטלי, כרטיסי ביקור עשויים נייר עדיין מהווים פרט חשוב מכל עסק שמכבד את עצמו. למרבה הצער, בעלי עסקים רבים עדיין לא הפנימו את חשיבותם של כרטיסי הביקור לעסק, וממשיכים לייצר כרטיסי ביקור פשוטים ומשעממים, כאשר השוק מציע מגוון אפשרויות כל כך רחב לעיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים. גורלו של כרטיס ביקור רגיל, ברוב המקרים, להימצא בפח אשפה הקרוב.



אם עדיין אתם מחזיקים בכרטיסי ביקור משעממים ולא אטרקטיביים לעסק שלכם, כדאי לשקול לשדרג אותם ולהפוך אותם לנכסים אמיתיים של החברה.

1. עשה כרטיסי ביקור זכירים

אם תתייחס לכרטיס ביקור כחלק בלתי נפרד מהאישיות שלך או כחלק ממבנה העסק שלך, ותדאג ליצור כרטיסים לעסק מספיק מקוריים שלא ייזרקו לפח בתום הפגישה, כרטיסי ביקור יתרמו רבות לקידום ופרסום העסק שלך. כל כרטיס ביקור הוא חלון הזדמנויות בפני עצמו, וכדאי להשקיע בו משאבים נדרשים כדי להגדיל את סיכויי ניצול חלון ההזדמנויות. רצוי למסור את כרטיסי הביקור לאנשים הרלוונטיים ולא "לכל אחד" שתפגשו ברחוב או בתערוכה. חלק מהלקוחות אינם פועלים בתחום העיסוק של חברתכם, ואם הם לא ביקשו את כרטיס הביקור שלכם, סביר להניח כי אינם זקוקים לו. ואם תחליטו בכל זאת לפנק אותם בכרטיס ביקור של העסק שלכם, דעו כי קיים סיכוי גבוה כי יישלח לפח האשפה מיד עם תום הפגישה.

כרטיס ביקור זכיר יכלול אלמנטים עיצוביים שמסוגלים להבליט את העיצוב, לבדל את חברתכם מפני המתחרים שלכם, או להציג ללקוח את תחום הפעילות של העסק שלכם בשוק. כרטיס ביקור יכול להיות חדשני, אך חשוב להקפיד על רמת מקצועיות גבוהה.

2. הדפסת כרטיסי ביקור על נייר איכותי

הדפיסו את כרטיסי הביקור על נייר הכי איכותי שתוכלו לממן. הימנעו מהדפסה על נייר מבריק או מחליק כיוון שסוג נייר זה מקשה על מקבל הכרטיס לרשום הערות על גביו. לפני שהאדם מביט בכרטיס הוא ממשש אותו, לכן חשוב שהנייר יהיה נעים למגע. אחרי הדפסת כרטיסי ביקור חלקו אותם לאנשים שאכן צריכים אותם, או לאנשים שביקשו אותו.

3. השתמש בשני צידי הכרטיס

בגרע שאתה מוסר כרטיס ביקור ללקוח, כיצד הוא יגיב? הוא יהפוך את הכרטיס כדי לצפות בתוכן של הצד השני שלו. לכן, כדאי להדפיס על שני צידי הכרטיס ובכך לספק את הלקוח הפוטנציאלי שלכם מבחינת הציפיות שלו. בחזית הכרטיס נהוג לרשום מידע חיוני וחשוב ביותר על העסק כגון פרטי התקשרות עם העסק, כתובת, שם החברה, לוגו ועוד. בצד האחורי של הכרטיס כדאי לציין את השותפים לעסק שלכם, לקוחות גדולים של החברה, פרסים וזכיות.

4. הימנע משילוב מופרז בגימיקים בעיצוב הכרטיס

כאשר מחליטים על עיצוב הכרטיס, חשוב לשמור על פרופורציות נכונות בין התוכן לאלמנטים עיצוביים אחרים שמשולבים בתוך הכרטיס. לפעמים, משלבים גימיקים בתוך הכרטיסים שאינם תואמים את תחום החברה, או פונים לקהל יעד מצומצם מדי. כאשר מדפיסים קוד QR על גבי הכרטיס, חשוב לשמור על יחס מתאים בין השטח שהוא טופס על הכרטיס לשאר תכני הכרטיס, וליצור הלימה בין כל האלמנטים על ידי בחירת גודל מתאים ומיקום בחלק הנכון של כרטיס הביקור.