שלום  אורח |  התחבר

עגלת הקניות שלי   (0) פריטים - 0.00 ₪


מתיחת פנים לכרטיסי ביקור לקוסמטיקאית

השוק מוצף, ההיצע גואה והתחרות רק הולכת ומתחזקת. לא חשוב כמה הביקוש בתחום גדל במגמה יציבה ועקבית, לא משנה כמה אנו חיים בתוך תרבות המקדשת יופי חיצוני יותר ויותר, הנטל השיווקי בעולם כה הישגי הנו הפן חשוב והמאתגר ביותר. על אחת כמה וכמה אם את קוסמטיקאית מתחילה. אז איך עושים את זה, איפה מתחילים בכלל ועל מה חשוב להקפיד? כל זאת ועוד במאמר הבא.

כרטיס ביקור לקוסמטיקאית

מכון יופי. איזה יופי.

לקחת החלטה ועשית צעד שהרבה מהססים לעשות. את פרקטית ומעשית ותמיד רצית להיות קוסמטיקאית ולפתוח בקריירה עצמאית, עם או בלי שותפים, או אולי אפילו להתמחות במכון יופי קיים. אז אמנם שוק הקוסמטיקה בישראל מגלגל יותר ממאה מיליון שקל בשנה(!), אך היקף אנשי המקצוע בתחום פשוט מסחרר, בעיקר בעידן הדיגיטל. כל אחת ואחד יכולים לפתוח בלחיצת כפתור פרופיל אינסטגרם מרשים, חנות אינטרנטית ייצוגית, או עסק ביתי מתחיל. הקושי המשמעותי ביותר הנו במציאת קהל, בדגש על קומץ הלקוחות הראשונים. להלן מספר עצות פרקטיות על איך מתבלטים בעולם המודרני, כך שגם הלקוחות הפוטנציאליים שלכן, אלו שטרם יודעים על כך, יצליחו למצוא מחט בערמת שחת, ויגיעו עד אליכן.

כרטיסי ביקור לקוסמטיקאיות

כרטיס ביקור למכון יופי

הדרך המסורתית והטובה להתחיל להפיץ את הבשורה, היא באמצעות פרסום הקיום שלך בשיטות הישנות והטובות. הפקת כרטיסי ביקור לקוסמטיקאית והפצתם בפורום רחב ככל הניתן, תסייע לשלח את לחמך על המים. דברים טובים עוברים מפה לאוזן, אנשים מייחסים חשיבות רבה להמלצות מקרובים, והלקוחות יחלו לזרום אט אט. כמובן כי גיבוי באמצעים דיגיטליים ונוכחות ברשת הנם אמצעים חשובים לא פחות. פרסום בגוגל, פתיחת אתר חינמי ומודעות פייסבוק, הנם כלים פרקטיים וזולים, יחסית להחזר ההשקעה הצפוי. תוכלי להדפיס כרטיס ביקור המחבר בין עולם החומר לעולם האינטרנט, ולהוסיף קוד QR לסריקה, המקשר את המשתמש לפרופיל העסקי שלך.

כרטיסי ביקור למכוני יופי

עיצוב לוגו לקוסמטיקאית

אז אחרי שהפנמנו את חיוניותם של כרטיסי ביקור לקוסמטיקאית באשר היא, בואו ונמשיך לשלב הבא: הפנים שלך ושל העסק שלך. מן הראוי שפניה של קוסמטיקאית יהיו מייצגות ויקרינו דוגמא לטיפוח ויופי. כך גם בעולם העסקים. העסק שלך הוא מותג, והגיע הזמן שנתייחס אליו ככזה. הלוגו הנכון ישדר לקהל הלקוחות העתידיים שלך את המסר שברצונך להעביר. אז התחילי בסיעור מוחות כללי שמטרתו להבין מה מייחד אותך מיתר הקוסמטיקאיות שם בחוץ, מהו היתרון היחסי שלך על פני המתחרים, מהו הערך המוסף שאת מביאה עימך. בין אם תבחרי לצעוד בדרך זו לבדך ולפעול בשיטת ״עשי זאת בעצמך״, ובין אם תבחרי לשכור את שירותיהם של מעצב/ת מקצועיים. הקונספט העסקי שלך יתורגם לקונספט העיצובי של לוגו מקורי התפור לפי מידותיך.

עיצוב כרטיס ביקור לקוסמטיקאית

מיתוג מכוני יופי ואסתטיקה

עד כה למדת שיעור או שניים על מה מניע את היישות העסקית שלך כמכון יופי או כקוסמטיקאית. אך כמובן כי במציאות החיים קצת יותר מורכבים מהרמה הפשטנית והמעט שטחית שאנו פורסים כאן, מפאת קוצר הזמן והמקום. לניהול עסק רבדים רבים הגולשים מעבר לכרטיסי ביקור לקוסמטיקאית ועיצוב לוגו מרשים. מכון יופי ואף קוסמטיקאית פרילנסרית הפועלת כעצמאית, קטנים ככל שיהיו, הנם עסק לכל דבר אותו צריך לקדם. יצירת מותג מושך, מגובש וחזק, יקל על הלקוחות שלך ליצור הזדהות עם משהו שירגיש עבורם חוייתי, מוכר ואמין. כך מוגדרת הצלחה בעולם שכולו מותגים. הלקוח בקצה עושה בחירה בזמן אמת ובוחר בך באופן תת מודע מתוך אינסוף אפשרויות, מבלי להבין אפילו למה.